تا به حال شما یاد گرفته اید که انواع مشاور بازاریابی دیجیتال چه کاری می کنند. اکنون زمان آن است که انتظارات خود را تعیین کنید. در ادامه مواردی که می توانید از یک مشاور بازاریابی دیجیتال انتظار داشته باشید آورده شده:
1. تجربه استفاده از ابزارها و فناوری های دیجیتال
اولین هدف شما دستیابی به استراتژی های بازاریابی دیجیتال با یک مشاور برای برآورده کردن اهداف و نیازهای تجاری شما است. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که آنها در استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند SEO، تبلیغات PPC، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی با تجربه باشند.
2. توانایی تولید سرنخ های مفید
ایجاد سرنخ های آماده فروش بیشتر برای هر شرکتی مهم است. یک مشاور بازاریابی دیجیتال باید بتواند سفری را برای تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتریان شما فراهم کند. میتوانید از آنها انتظار داشته باشید که استراتژیهای تولید سرنخ را برای دستیابی، جذب، جذب و تبدیل مشتریان خود با تاکتیکهای درست تولید سرنخ ایجاد کرده و بهبود بخشند.
3. برندینگ
برای همه بازاریابان، دستیابی به مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی مهم است. به همین دلیل، می توانید از یک مشاور بازاریابی دیجیتال انتظار داشته باشید که دامنه برند شما را گسترش دهد، مخاطبان شما را هدف قرار دهد و تعامل مشتری را افزایش دهد.
4. افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما
جستجوی ارگانیک بخش خوبی از کل ترافیک وب را هدایت می کند. به همین دلیل، میتوانید انتظار داشته باشید که یک مشاور از طریق بهینهسازی موتورهای جستجو، بهبود معماری سایت و اصلاح محتوای غیرقابل اجرا، ترافیک ارگانیک به وبسایت شما را افزایش دهد.
5. استراتژی داده محور
ایجاد استراتژی های داده محور برای یافتن تنگناها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مهم است. بنابراین، میتوانید از یک مشاور بازاریابی دیجیتال انتظار داشته باشید که از استراتژیهای مبتنی بر داده برای یافتن نقاط قوت و ضعف در هر مرحله از استراتژی بازاریابی شما استفاده کند و کیفیت را با راهنمایی دادهها بهبود بخشد.
6. کیفیت خدمات
چه با یک رسانه اجتماعی، PPC یا مشاور تبلیغات دیجیتال کار کنید، برای دستیابی به اهداف و اهداف بازاریابی دیجیتال خود به همکاری نیاز دارید. بنابراین، باید انتظار کیفیت خدمات را در کنار موارد فنی داشته باشید. مشاور دیجیتال مارکتینگ که با آن کار میکنید باید شما را در جریان کل فرآیند قرار دهد و با ایمیلها و تماسهای سریع ارتباط صادقانه ایجاد کند. علاوه بر آن، آنها باید مایل به همکاری با شما باشند و بتوانند به عنوان توسعه دهنده شرکت شما کار کنند.
با در نظر گرفتن این انتظارات در مسیر یافتن مشاور دیجیتال مارکتینگ مناسب، می توانید یک مشاور بازاریابی دیجیتال عالی در هیئت مدیره داشته باشید که می تواند استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب را برای رسیدن به اهداف و اهداف شما ایجاد و ترکیب کند.